Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania.
1. Jak mogę złożyć zamówienie?
SexiBox proponuje kilka sposobów składania zamówienia, aby optymalnie ułatwić skorzystanie z naszej oferty. Akcesoria erotyczne, prezerwatywy i inne pozycje ze sklepu możesz zamówić, kupując na stronie www sklepu lub składając zamówienie przez WhatsApp. Wyślij w wiadomości WhatsApp nazwę lub link do produktu oraz ilość, a także adres do wysyłki. Korzystanie ze sklepu internetowego SexiBox jest niezwykle łatwe i intuicyjne. Z pewnością poradzisz sobie z wyborem produktów, umieszczeniem ich w koszyku i finalizacją zamówienia. Bezpieczne i znane formy płatności pozwolą czuć się komfortowo podczas zakupów.
2. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Oczywiście. Dbamy o to, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były nieograniczone pod żadnym względem. Wysyłki zagraniczne wyceniamy i ustalamy indywidualnie, więc jeżeli konieczna jest taka forma wysyłki, napisz do nas lub zadzwoń, a na pewno wybierzemy odpowiedni i korzystny sposób wysyłki zagranicznej. Cenę przesyłki jesteśmy w stanie obliczyć na podstawie kodu miejsca docelowego. Przy wysyłce zagranicznej wymagana jest przedpłata w wysokości kwoty zamówienia. Wszystkie szczegóły oraz potwierdzenie zamówienia otrzymasz w wiadomości wysłanej drogą mailową.
3. Czy przesyłka zapakowana jest dyskretnie?
Dbamy o prywatność i poczucie komfortu osób kupujących w naszym sklepie, dlatego zawsze pakujemy produkty w kartoniki, które nie zdradzają zawartości. Szare kartoniki, w których wysyłane są gadżety erotyczne oraz akcesoria, wyglądają estetycznie i nie są w żaden sposób oznakowane. Możesz być spokojny o swoją prywatność i pewien zachowania maksymalnej dyskrecji podczas zakupów w naszym sklepie.
4. Czy jest możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów?
Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym. Wspólnie ustalimy najlepszy sposób i czas odbioru osobistego. Jeżeli odbiór osobisty jest problematyczny, pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na szybką i tanią wysyłkę produktów z oferty SexiBox na Twój prywatny adres. Przesyłki są zapakowane dyskretnie, więc nie musisz się obawiać o to, że ktoś pozna zawartość przesyłki bez Twojej wiedzy.
5. Czy oferowane zabawki erotyczne są bezpieczne?
Priorytetem w wyborze asortymentu naszego sklepu jest jakość. Jakość produktów w sklepie SexiBox to najlepsza gwarancja bezpieczeństwa. Prezerwatywy, żele intymne, gadżety erotyczne i wszystkie inne dostępne w SexiBox produkty są całkowicie bezpieczne, jeżeli używane są zgodnie z przeznaczeniem, wtedy również doskonale spełniają swoje funkcje. Wybierając produkty sprawdzonych marek, nie musisz obawiać się o bezpieczeństwo użytkowania.
6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Z uwagi na specyfikę produktów niezwykle ważne jest, aby zwracane zakupy były oryginalnie zapakowane i nieużywane. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie, pod linkiem >link< oraz w zakładce „Regulamin” i odesłać produkt. Zwrot gotówki następuje w ciągu kilku dni od otrzymania zwracanego produktu na podane konto bankowe. Jeżeli przedmiot jest uszkodzony lub posiada braki, obowiązują zasady stosowane przy reklamacji.
7. Zakupiony produkt nie działa lub jest uszkodzony – co mogę zrobić?
Jeżeli otrzymany przedmiot nie działa lub jest niekompletny, podlega reklamacji. Aby zareklamować zakupione akcesoria erotyczne, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie, pod linkiem >link< oraz w zakładce „Regulamin” i odesłać produkt. Po otrzymaniu zwracanego produktu i ocenie reklamacji zostanie wysłany nowy lub naprawiony produkt (w zależności od rodzaju reklamacji).
8. Czy można liczyć na zniżki przy zakupie większej ilości produktów?
Jeżeli chcesz kupić większą ilość produktów lub uzyskać indywidualną ofertę cenową na ilość hurtową, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Przy zakupach hurtowych oraz większych ilościach naszych akcesoriów przygotujemy indywidualna i atrakcyjną ofertę cenową lub zaproponujemy zniżki.
9. Nie wiem, jaki produkt wybrać. Czy mogę liczyć na doradztwo?
W szerokiej ofercie akcesoriów dostępnych w naszym sklepie z pewnością znajduje się ten, którego szukasz. Jeżeli jednak masz problem z wyborem lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Doskonale znamy nasze produkty i chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, abyś miał pewność dobrego wyboru.
10. Czy jest możliwość współpracy z Waszym sklepem?
Tak. Prowadzimy również sprzedaż hurtową. Podane ceny produktów w naszym sklepie są cenami sprzedaży detalicznej. Jeżeli interesuje Cię współpraca z SexiBox oraz otrzymanie indywidualnej oferty dotyczącej sprzedaży hurtowej – skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
Przejdź do strony głównej